
Slovenska članska nogometna reprezentanca je v zadnjih 10 tekmah, ki jih je odigrala od julija 2010 do februarja 2012, presegla magično mejo 110 tisočih obiskovalcev. Hkrati je najpomembnejša športna znamka Nogometne zveze Slovenije utrdila visoko gledanost na TV Slovenija 2, ki v povprečju 10 tekem presega 10 odstotkov prebivalcev.
Med zadnjimi desetimi tekmami na domačih tleh je nogometna reprezentanca odigrala 5 prijateljskih in 5 kvalifikacijskih tekem. Največ zanimanja je požela prva tekma na Stadionu Stožice proti Avstraliji, ki si jo je ogledalo več kot 220 tisoč gledalcev oz. vsak drugi gledalec pred TV ekrani v času prenosa in več kot 16 tisoč obiskovalcev na prizorišču. Prav tako je bila to najdaljša tekma, ki je trajala uro in 52 minut. V povprečju je vsaka od zadnjih 10 tekem trajala 108 minut in 17 sekund oz. 1 uro, 48 minut in 17 sekund. Tekme A reprezentance so pritegnile pred televizijske ekrane tretjino gledalcev, ki so bili v terminu predvajanja tekme pred TV ekrani.
Novo obdobje za obiskanost tekem je prinesel novi stadion Stožice, ki je od začetka igranja nogometne reprezentance na največjem stadionu v državi prinesel štiri 95-odstotno razprodane tekme (Avstralija, Ferski Otoki, Italija in Estonija), razprodani pa sta bili tudi tekmi na Stadionu Ljudski vrt proti reprezentanci Severne Irske in na Stadionu Bonifika proti Škotski.
»Impresivni podatki nazorno kažejo, kakšen status uživata nogomet in slovenska nogometna reprezentanca v slovenski družbi, ter kakšna je lahko dodana vrednost nogometa za vse, ki vanj vlagajo,« je ob tem povedal predsednik Nogometne zveze Slovenije, Aleksander Čeferin. »Vesel sem, da za naše tekme vlada takšno zanimanje, tako na štadionih kot pred malimi zasloni, vsi skupaj pa se bomo še naprej trudili, da bodo imeli navijači še veliko razlogov za veselje.«
Tekst: NZS
Foto: LPhoto