Na Brdu pri Kranju so se vodilni možje slovenskih prvoligašev in predstavniki NZS v ponedeljek sestali na posvetu o prihodnosti slovenskega prvoligaškega nogometnega tekmovanja. Na posvetu, ki se je zaključil v zgodnjih večernih urah, je bilo govora o različnih aspektih razvoja lige, tako z vidika medijsko-marketinškega produkta, kot po tekmovalni plati.
V uvodu posveta so predstavniki NZS predstavili analizo gledanosti prvega dela prvenstva ter pričakovanja v bližnji prihodnosti, tudi z vidika primerjav z drugimi prenosi v Sloveniji, ter primerljivimi in manj primerljivimi primeri iz tujine. Gledanost slovenskega prvoligaškega nogometa raste, gledanost derbijev v slovenski ligi pa je primerljiva ali celo boljša od derbijev v angleški in španski, kar jasno priča o tem, da je slovenski nogomet TV produkt, ki ga gledalci želijo spremljati. Na posvetu je bilo sicer govora tudi o pravnih zadevah, pa o organizaciji tekem, kjer se NZS trudi zmanjšati neporedne stroške domačinov, ter o koledarju tekem za prihodnjo sezono, ko je primarna želja predvsem skrajšati zimski premor, ko v Sloveniji ni nogometnih tekem,
V drugem delu so predstavniki klubov sodelovali s predlogi in pobudami v nastajajoči strategiji za razvoj slovenskega nogometa do leta 2020, kjer bo ena ključnih nalog NZS in klubov vrnitev gledalcev na nogometne stadione. Čeprav je začetek spomladanskega dela obetajoč, štirinajst tekem si je na štadionih ogledalo skoraj 20.000 gledalcev, pa se vsi vpleteni zavedajo, da bo potrebnega še veliko dela, da se bo liga lahko pohvalila z nadpovprečnim obiskom.
Tekst in foto: NZS/MaK